2009年3月10日 星期二

青姐都忍唔住

3月10日

昨日市場都係睇住隻匯豐, 全日唔計競價都係趺一百點多d, 但係晌競價最後個幾秒, 突然有一個人mark33蚊估, 而咁岩得咁橋, 又有一個人mark 33蚊買, 最後仲成左單交易, 小弟當時並冇晌電腦邊睇住, 但係聽同事講話青姐個節目有野睇, 咁即刻過去睇下咩事喇, 當時一睇到青姐見到有人 mark 33蚊個時, 都嘩嘩聲, 之後響鐘收市, 青姐同另一主持都一齊講'u左呀, 成左呀..' 即係匯豐今日既收市價係 33蚊, 係成二十年前既價, 我睇到我當時都嘩一聲, 之後見到青姐開始抖大氣, 講左一句'真係趺得好慘', 另一主持都叫佢唔好咁唔開心, 之後青姐就用手指擦一擦眼角, 就冇再出過聲,
我都估唔到青姐當時反應會咁大, 雖然身為一個專業既分析員係唔應該感情用事, 但係試問又有邊個香港既分析員對匯豐冇感情丫, 連六叔都睇淡, 仲話唔再講匯豐股票tim,
不過好在 adr 都做番好 d, 今日一開市就升番去 36-37, 收市都係咁上下價, 睇黎都好似做番穩d, 但係都係睇埋佢除權之後到供股之前咩情況先.

曹sir有人話黎緊可能會有第二隻熊腳捉, 我都覺得有可能, 係因為匯豐要供股, 而市場既反應大多數都係睇定d先, 所以先有機會就俾左個機會俾大戶沽, 我睇既話呀, 如果一話要供股, 全部散戶都沽晒貨先, 咁都可能會趺到去 33 蚊, 但係就唔會係俾人晌競價時一野就沽落去 loo, 如果而家得 36-37蚊, d 散戶先至黎沽既話, 到時真係變成 AIG 都有份....但係會唔係反彈呢?同埋又反彈幾多呢? 天知.

沒有留言:

張貼留言